Idag ska det jobbas..

Jag har sett fram emot att få jobba idag,
det ska bli kul !
Och nya tröjor på jobbet,
roligt att få känna sig fräsch när man jobbar.
Hur länge de nu varar,
kanske tills jag får ligga i en bowlingbana och krypa.
Lite nyfiken på vilka som ska jobba med mig idag,
men det visar sig.
Hoppas vi får mycket att göra så jag får springa häcken av mig,
den behöver röra på sig,
eftersom jag hamnat i nå latkoma på sista tiden.
Vet inte vart motivationen till träningen är,
inte med mig iaf,
får väl hoppas att den hittat nån person som förtjänar den ;)
Innan jobbet ska jag träffa G på stan,
en lunch, tjejsnack och kanske
lite shopping.
Vad kan ge bättre energi och ork till att jobba än att träffa
energiknippet själv ?
Jag ska lämna in min klocka som jag hade sönder
sist jag va ut.
Hoppas de går att fixa,
annars vet jag en tjej som blir ledsen & grinig.
Håller alla tummar jag har för att det går att laga.
Jag är inte jätte sugen på att köpa en ny liksom.

Kom och hälsa på oss på STRIKE ikväll..


Kommentarer
Postat av: Lill strumpan

Jag ska jobba med dig ikväll stumpan :D

2010-03-10 @ 15:41:28
URL: http://fortfarandelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0