HollyWood fru, Ja tack..

Har myst framför tv:n till
Svenska Hollywood fruar & glass.
Awesome !
Älskar Maria så mycket,
hon är helt underbar.
Ler alltid lika mycket när jag får se
henne i rutan & höra hennes röst.
Jag skulle inte klaga om jag fick vara i hennes kläder,
hon är inte som dom andra fruarna
utan hon verkar verkligen lycklig.
En dag ska jag också bli en lycklig hemmafru!
Cash is king ;)
Tills dess får jag bara vara Maja,
vilket kan vara ganska okej de med..

Glassen kom inte upp så jag är inte magsjuk iaf,
tack och lov.
Kanske är min vän magkatarr som
är igång igen ?
Hur som hellst var det ganska skönt att
bara vila idag,
springa runt i för stora mjukisar &
whitout any makeup..
Imorgon äre dags för work igen,
för magkatarr kan man jobba med,
de har jag gjort förr.
Nemas problemas..


Kanske också ska göra botox i pannan ?
Jag har ju faktiskt lite åldersrynkor i pannan..


Maja ♥ Maria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0