High Chaparall

Kl 11.00 ringer Gabbies mobil,
de är Janne!
Det är för lite personal så han frågar lite snällt om
vi har lust att hoppa in.
Snälla som vi är så säger vi givetvis JA.
Kvällens planer på att äga Bmb läggs åt sidan,
och vi bestämde oss för att äga Strike tillsamans ist.
12.00 kastar jag in mig på Strikes barnkalas & ett harem
av små barn & massa föräldrar.
Barnkalasen är gjorda på ett kick,
och jag lovar att vi skulle kunna göra dom där kalasen
i sömnen,
så många gånger som vi har gjort de i våra da´r.
Precis innan vi ska slänga i oss lite mat för att klara
av kvällen så blir vi inropade på kontoret,
hjärtat bultar & tankarna börjar yra runt i huvudet,
vad har jag nu gjort ?
Alltid jag som lyckas med nått galet,
men inte denna gång!
Janne ville bara tacka för att vi hoppade in & hjälpte till
på våran lediga helg & som  tack fick
vi ett varsitt presentkort på Gina Tricot!
Det värmde & gav mig lite mer energi att verkligen klara
av eftermidda´n, kvällen & natten som skulle komma.
Hela dagen har det varit massa folk exakt överallt,
båda roliga och inte fullt så roliga gäster.
Kvällen tog slut snabbt & 12,5 timmes arbete är avklarat.
Det är imorgon jag får ringa & tacka Janne för att jag inte har ångest
eller huvudvärk.
Jag fick tjäna pengar ikväll ist för att slösa,
det är ett +.
Och kvällen outfit får användas nästa helg då jag ska
till Gbg.
Och det blev faktiskt en Maja & Gabbie helg ändå,
i baren tillsmans istället för utanför.
Så dagen blev bra.

Dagens utvärdering:
Jag kommer dö med ännu en händelse & erfarenhet mer.
Och den sista idioten är inte född ännu!!!


Nu skeda med Anna ;)



Kommentarer
Postat av: Madde

Ooh, Maja du har börjat samla vuxenpoäng ;) ne du är duktig du =) ha de bäst! / Madde.

2010-03-28 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0