HelloKitty pyjamas..

Handla på Ica stog på schemat
för praktiken idag,
vilken djungel
att få allt att gå ihop.
Men tillslut så!
Dagen har jag spenderat med
Mamma!
Ätit god mat, dryckit kaffe
och skvallrat en del.
Ensam tid med Mamma är guld!
Som vanligt måste man bada
när man är här & hälsar på.
Finns inge bättre än att
ta ett bad med massa
oljor & salter,
min mamma har nämligen ett eget
spa hemma.
Alla möjliga roliga saker som ska vara bra för
kropp & själ.
Så jag testar gärna!
Sen är det obligastoriskt att krypa ner i nån
av mammas miljoner olika
pyjamasar.
Dagen till ära så blev de
en röd HelloKitty dress.
Riktigt sexigt ;)

Imorgon gör jag sista praktiken för den
här gången,
nästa gång blir på psyk.
Gissa om jag passar där..

Klockan 16.00 imorgon börjar mitt påsklov,
Yeeeaah!
Blir hämtad av Mike,
sen tidigt på fredag åker vi till
Göteborg,
för att shoppa,
gå ut & äta
och bo på hotell!
Längtar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0