Fyllesamtal är givande..

Mike: Vad är klockan ?
Maja & Anna: Den är snart 5.
Mike: Min är bara 4.
Maja & Anna: Du måste ställa om klockan till sommar tid.
Mike : Ok!
Så vad är klockan då ?
Maja & Anna: Den är snart 5.
Mike : Ok!
Så den är inte 4?
Maja & Anna: NEEEJ!

Så började dialogen fram & tillbaka den första delen av samtalen ;)
Jävla fyllo !
När vi sen bestämde oss för att sova och äntligen somnade
så ringde han igen..
Mike: Hej !
Vad är klockan ?
Maja & Anna: Den är 5!!!!!!
Mike: Jag åker till dig nu .
Maja & Anna: Nej, man får inte köra bil när
man är full.
Mike: Men polisen sover.
Annars släcker jag lyserna,
då ser dom mig inte.
Maja & Anna: Vad har du för super bil
som polisen inte kan se?
Sov nu ist.
Mike: Jag tvättar mina jobbarkläder nu,
för dom måste jag ha.
Sen ringer jag mamma för dom hänger nog
på tvätt stället.

Fy fan va vi skrattade jag & Anna :)
Blir man så smart av alkohol ?
Hahaha..
Sen får jag ett sms runt 05.30;
Är klockan 4 eller 6 ?

Hahahaha,
Va fan äre för fel?
Klockan är 5 och ingenting annat!
Tröttheten tog över & vi började hysteri skratta så tårarna
sprutade på oss
och stackars Mike förstog inte vad vi skrattade åt.
Han frågade lite svagt varför jag mobbade honom ?
Inte skulle väl jag mobba nån ?
Det sista smset jag får vaknar jag av,
det är en bild tagen från en bil i förarsätet.
I normala fall skulle jag blivit orolig men bilden
var inte tagen inatt
för de va massa snö & skinande sol.
Som tur va!
Så jag ringer upp & frågar vad han håller på med ?
Mike: Jag kör bil till dig.
Maja & Anna: Aha, världens tystaste bil eller ?
Mike: Aaa!
Maja & Anna: Nää nu får du fan lägga dig och sova !!
Mike: Men jag ligger redan i sängen!
Maja & Anna: Aha kör du bil i sängen ?
Mike : Aaa jag kör el-bil !

När man inte är full själv får man skratta åt andra som är fulla!








Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. fnissar lite till detta inlägg.

:P



2010-04-19 @ 20:45:27
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: maja

Mmm man är smart när man dricker :P

2010-04-19 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0