Fredags Mys..

Äntligen helg!
Blev väckt av Mike imorse,
av att han hängde halvt över mig.
Sen fick jag frukost på sängen även idag,
blåbär/vanilj youghurt & kaffe.
Inte bra att bli så bortskämd som jag blir med
frukost varje morgon vi vaknar tillsamans.
man vänjer sig fort & blir ganska bekväm..
Men härligt är det så jag klagar inte.
Jag ska åka tåg idag Örebro-Västerås,
nu har jag blivit expert på att åka tåg så idag
är jag inge nervös alls.
Ska bli skönt att sjunka ner i fotöljerna på tåget & lyssna på
lite musik.
Ensamtid a´la Maja.
Tror det kan vara nyttigt efter en lång & intensiv vecka,
som knappt har börjat,
inte de roliga iaf..
Det roliga börjar idag när jag kliver av tåget i Västerås
14.00.
Då börjar nämligen Maja & Gabbie helgen som jag sett fram emot så mycket.
Skvaller, skratt, mat, godis, alkohol, bmb & galenskap
står på schemat,
för denna helg.

Update later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0