Maja Baja..

Dagen började i daglig ordning kl 07.00.
Fick gå med sjuksyster idag med,
jag längtar tills jag blir klar i skolan
så jag kan börja plugga till syster!
Det är mitt mål den närmsta tiden i livet.
Vill ju inte ha för mycket mål utifall allt inte går som planerat,
hatar att bli besviken och inte minst besviken på mig själv.
Fast de kanske inte är så spännande att leva om allt är planerat,
då kanske man inte kan leva livet fullt ut ?
Nåväl så har jag iaf 1 mål :)
Så nu sätter jag i en hög växel och kör full fart..

Efter praktiken begav jag mig till stan för att träffa Tommie.
Vi började på köket med en kaffe & juice..
Efter att ha ordbajsat en stund
bestämmer vi oss för att ta en sväng på stan.
Hälsade på Gabbie på Strike & Malin på Gina Tricot,
kramades lite och fortsatte vidare.
Jag hann även inhandla en jeans shorta tills på Lördag,
då jag & Gabbie ska festa like we use to do ;)
Det kommer att bli awesome & helt galet..

Jag sprang även in på Life och köpte lite piller..
Piller som ska rensa mina tarmar & sätta igång magprocessen,
det kan bli livsfarligt.
Jag kanske får bajs sjukan och får bosätta mig på toan en tid framöver.
Men vad gör de i dessa vinter tider ?
Jag är nog klar till sommaren iaf,
och då kommer jag ut smalare än nånsinn,
och har jag tur så kanske eventuella sår i "exit only" hålet är läkta och fina ;)
Om inte så har jag ju blivit expert på sår omläggningar..
Jag ska äta mina små smällkarameller morgon och kväll i 14 dagar
men jag ska nog inte börja förens på Måndag!
Lika bra..
Nog om de,
nu lämnar vi mitt kiss-& bajsålders stadie..

Nu ska jag hoppa på min pojkvän och ha puss-& kramkalas en stund ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0