Buzz!

05.30:
Klockan ringer!
Jag springer runt i cirklar & härjar i brist på syre
så pass tidigt på morgonen.
07.00:
Morgonmötet slut & dags att börja jobba!
Sen springer man tills man får gå hem klockan 16.00,
vilket passar mig perfekt eftersom jag älskar att springa &
älskar när de är massor att göra hela tiden.
Efter praktiken kommer Mike och hämtar mig precis utanför praktiken,
perfekt!
Slippa gå i onödan,
eftersom vi haft maraton löpning hela dagen !
Vi stannar förbi på Ica Skrapan för att hämta ett paket till mig,
YES!!
Älskar paket..
Kan knappt vänta tills vi kommer till bilen innan jag vill slita upp kartongen i miljoner delar.
Ungefär som ett barn på julafton.
Väl framme i bilen river jag upp allt,
och där var sakerna jag väntat på & längtat efter.
En jacka, en klänning & en bikiniöverdel !
Jag blir jätte glad och vill hellst prova allt på en gång,
men väntar otåligt tills vi kommer til Mike!
Provar.. Och..
Klänningen är för lång,
kanske går att klippa ?
Bikini överdelen storlek 44/46 är för bred runt,
såklart !
Vad trodde jag ?
Men de kanske går att knyta runt istället för att knäppa ?
Hmm,
like always !
Men jackan satt bra och vi blev kompisar på engång,
ett par snygga skinnhandskar till de där så ;)


I bilen berättade Mike att han hade gjort iordning i garderoben till mig ♥
Åhh, lycka !
Slippa ha kläderna i väska som en luffare.
Så jag känner glädjeruset genom hela kroppen,
och vill bara hoppa på han & krama han hååårt!
Men lika bra att låta bli om vi ska komma fram levande!

Mike har äntligen köpt Buzz,
så jag slipper spela NHL om vi ska spela!
Mike är fast besluten om att han kommer att vinna,
och vill att jag ska klia honom på ryggen i 10 minuter om han gör de.
Självklart vann jag,
men det visste jag redan innan,
det står skrivet i stjärnorna liksom ;)
Men, självklart kliar jag honom på ryggen ändå,
som ett tröstpris !
Eftersom jag är bästa flickvännen så är det sånt jag gör,
Och lite för att han är bästa pojkvännen också såklart ;)



Worket ↑





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0