Biltvätt & Tv-spel!

Igår bestämde vi oss för att tvätta Mike´s traktor,
ja eller volvo !
Sista jag var med under en biltvätt var jag i 7 års åldern
och överlycklig att få sitta i bilen och kolla ut på borstarna som rörde sig runt bilen
i en väldig fart.
Det var ungefär det roligaste som fanns när man var liten.
Dock är jag fortfarande liten och tycker fortfarande att det är roligt
att vara med och tvätta bilen !
Är det meningen att man ska växa ifrån sånt eller är jag född att älska det helt enkelt ?
Men en skinande & ren bil beger vi oss tillbaka för att spela buzz.
Jag vann självklart första omgången,
sen lät jag Mike vinna andra gången ;)
Jag är Buzz-mästare helt enkelt,
jag har det i mig !
Förutom spel & lek hann vi även kolla lite på
"så ska det låta"
Gissa vem som var med ?
Min snygging,
 Mathias från EMD !!
Mmmm..
Så med 2 av mina favorit killar i samma rum,
Mike & Mathias,
är jag rätt nöjd & beslutar mig för att bara luta mig tillbaka i soffan & njuta !
Visst får man vara kär i en kändis fast man har ett förhållande ?


Tv-spels Mike..


Kommentarer
Postat av: therese:)

ahhaha maja, mathias har oxå en tjej?!?!?;)))

2010-03-23 @ 07:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0