Åka tåg..

Jaaa,
Jag lyckades åka tåg själv igen !
Inte som sist när jag & veronica skulle till Norrköping
som mingelflickor.
Då skulle vi hoppa av i Hallsberg för att byta tåg till nästa station för att slutligen komma fram
till nattklubben.
Men nej,
 vi hoppade av fel och hoppade av i Kumla ist.
Det tog väl säkert 10 minuter innan vi ens kom på att vi
hoppat av fel..
Vi missade nästa tåg och allt blev knas.
Men igår hoppade jag på rätt & hoppade av rätt!
1-0 till mig :)
Blev hämtad av Mike och vi begav oss till honom.
Jag blev islängd i badet medans han lagade mat,
det blev tacos,
lagom klart tills jag va klar med mina dykningskurser i badet.
Chips och dip följt av medvetslöshet i sängen.
Koma läge pga utmattning,
allt blir svart & det nästa man vet är att de är ny dag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0