14 timmars arbetspass.. Check !

Ville verkligen inte ens gå upp i morse,
en stor Mike som låg och höll om mig och ett golv som
var iskallt,
allt talade för att jag skulle ligga kvar
men jag hade inge annat val än att gå upp.
Dagens pass började 10.30
med lunch och allt som hör till.
En virvelvind senare så var det slut & dags för att rodda & dona
för kvällen.
Min plats ikväll var i sportbaren,
men eftersom jag är en studsboll så hamnade jag
lite överallt.
När klockan slår 00.30 så känner jag att jag har gjort min uppgift för dagen
och beger mig med ömmande fötter & trötta ögon till bussen.
Träffar Katja på bussen,
vi säger inte ett ord till varandra utan bara njuter av varandras sällskap och
tystnaden för en gångs skull.
Varför vägen hem just idag var så lång att gå vet jag inte,
men det känns som never ending story.
Väl hemma och nere på min våning känner jag en doft
som får mig knäsvag,
ger mig fjärilar magen och
ett stort leénde på mina torra läppar..
Mike´s parfym!!
Hela mitt rum luktar Mike,
och det luktar jätte gott..
Min rosa favvo kudde som jag alltid sover på,
och som jag inbillar mig ger mig bättre drömmar om nätterna,
luktar Dieselparfym ♥
Nu kommer jag sova gott inatt,
självklart med hjälp av ett långpass också.
Tur för mig eftersom jag ska upp 05.30 nångång,
praktik imorgon med start kl 07.00..
Håller alla tummar att jag orkar upp !
YES!
För jag är lycklig
För jag är lycklig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0