Tropiskvärme!



Jätte varmt även idag,
vilken tur jag har!
Både att solen tittade fram och att jag blivit
bästa vän med min nya solstol,
som jag fick av Mike häromdagen!
Så i ryggläge och med Lars Winnerbäck i lurarna
njuter jag av värmen.
Angelica bidrog också med energi,
då vi har telefon konferens flera gånger om dagen!
Även denna dag bubblade vi skit i timmar!
Lite bränd och massa värmeutslag senare,
när Mike slutat jobba,
 beger vi oss
vidare till Markus båt för att sola ännu lite mer!
´Älskar att åka båt
de blir en riktig sommarkänsla över allting då..´

Med ostsmörgåsar avslutar jag dagen
med Mike i soffan framför TV´n,
till Drömkåken!

Jag kommer somna med ett leénde på läpparna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0