Torsdag till Lördag!



Man skulle nästan kunna tro
att jag glömt min kompis bloggen
men de har jag inte,
bara haft massor att göra!
Asset fullt!
Torsdagen började med jobb,
215 lunch och jag kännde mig lite skör,
sen har det fortsatt med jobb både Fredag & Lördag.
Löparskorna på och asset fullt så klarade vi
helgen med nöd & näppe!
Även ett möte på Sjökrogen har jag hunnit med.
Förutom att jobba har det hunnits med en massa bus också..

* Mys på Björnön med picknick på stranden.
Räksallad, isthe, fruktsallad,
 med en snygg tjej
och mycket sol..

* Kalas för min syster som fyllde 13 år.

* Utgång på BMB.
Spontan utgång med Angelica.
Lugn & rolig kväll.
Minnet i behåll och massa skvaller att berätta ..





Kommentarer
Postat av: Anna*

Gud vad jag saknar dig Maja! Saknar våra nätter..

2010-06-07 @ 00:29:32
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0