Sommarblomman!



Första semesterdagen bjöds de på grillning,
Med Mike, Anna, Angelica, Danne & Sandra.
Det var super trevligt & gott.
Så nu får vi äta grillat resten av veckan för att
vi gjorde mat till ett helt fotbollslag!
Första dagen stog vågen på 47,2 kg för min del,
ska bli kul att se vad den slutar på innan veckan är slut,
jag har ju redan hunnit äta tårta liksom ;)
´Får man tacka nej till choklad & jordgubbstårta?´
Som dessutom bakades av min lilla Anna..
Förutom tårta så fick jag även en blomma,
av Angelica!
Man skulle nästa kunna tro att de va min födelsedag
men de va det inte!
Får väl se hur länge blomman överlever,
ett mission!



Sommarlov..


Kommentarer
Postat av: TIINA

Jasså! När bakade Anna den tårtan då?;)

2010-06-21 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0