SJUK!



Trodde kroppen bara va trött och sliten i helgen
men de kan jag konstatera
att den inte enbart var
utan jag har självklart blivit sjuk också!
Vaknar på Söndagen och det känns
som jag har en såg i halsen och näsan rinner som
ett vattenfall.
´What to do ?´
Jag pallar inte att vara sjuk.
Utan några val så bestämmer jag mig iaf
för att
ligga på soffan med babe och kolla på film
hela dagen.
Tråkigt att jag inte såg klart nån film alls
utan sov genom hela dagen.
´Efterosom vila är bästa botmedlet mot förkylning så
borde jag vara frisk nu som har sovit mer än 14 timmar´

Men ikke...
Stackars mig & krya på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHA! Vadå jag är så körd?! Var ju skit kul Jue! Hahaha... Hur är det annars med dig då? Ska du bli frisk snart? =)

2010-06-15 @ 17:12:01
URL: http://onkastanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0