Krafter!



Vaknar pigg som aldrig förr,
beror de på att jag är på väg att bli frisk
eller på allt godis jag åt igår kväll ?
Hur som så mår jag awesome today!
´Vilken känsla´
Jag känner i hela kroppen hur jag vill ut och springa
och röra på mig efter världens längsta vecka
hittills.
Idag ska jag även leka bilförsäljare,
Mike ska sälja Corvetten.
Och han är världens snällaste
människa,
så jag törs inte låta honom sköta
det här själv.
Lika bra att Tant Elak är med så allt
går som det ska ;)
´Usch så hemskt de låter,
men det är faktiskt sant att jag är riktigt hård´

Redo att fånga dagen
hoppar jag upp ur den sköna sängen
för att ha kaffe maraton med jaget & överjaget.
Samtidigt som Roxette, Lars Winnerbäck och Takida
strömmar ur högtalarna för att ge den perfekta sommarkänslan!
Nu kööör vi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0