Good girlfriend VS. Bad girlfriend..



Min största kamp varje dag är att
försöka vara snäll & ödmjuk.
Vissa dagar lyckas jag och är väldigt
imponerad av mig själv,
medans andra dagar är jag inte fullt så lycklig
över att vara en Maja
och allt som hör till.
Igår var en sån konstig dag,
då jag både var snäll & rar,
och det hann även komma små baby horn i pannan.

• En snäll flickvän som;
Sprang iväg och handlade paket,
som jag placerade lite överallt i lägenheten
(som tröst för att leksaksbilen skulle säljas),
diskade & plockade,
Lagade Lasagne som stog klar när han klev innanför
dörren efter jobbet.

• En djävul till flickvän som;
Blir skit förbannad för att han går ner
5000kr på bilen på 1sekund,
Att jag står med svarta ögon & halvskriker
(samtidigt som köparen & alla är där)
att han fan inte ska gå ner i pris,
kände mig ungefär som Hitler!
Inte nog med att bilen är såld
och Mike har bett om ursäkt så måste
jag vara sur 10 timmar till.
Grinig & elak Maja.

´Bra eller Anus ?`







Kommentarer
Postat av: Mia

Go maja Go maja =)

hehehe håller på dig ; )

2010-06-18 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0