Västerås!



Idag ska jag åka "hem",
eller hem & hem,
just nu känns det som om jag inte har
nått eget hem !
´Bo hos Mike eller Pappa?´
Nåväl..
I vilket fall som hellst så ska jag iaf
till Västerås!
Börja med att träffa Josefin och kolla på
hennes nya lägenhet,
så spännande !
`Tänker tillbaka på när jag fick min lägenhet,
när man kände sig stor & självständig!´
Sen ska det jobbas,
börjar klockan 17.30 och slutar väl
nånstans efter 03.00 skulle jag tippa på.
Det är efter det som äventyret börjar,
att cykla med Madde till Rönnby !
´Tanken på att cykla skrämmer livet ur mig´
Ξ

Lyssna på Lars Winnerbäck och yla framför
spegeln med kaffet i högsta högg.
Vet inte vad som är värst,
att jag sjunger & dansar med mig själv
eller att jag får en riktig mys-känsla i kroppen av Larsa,
så jag håret på armarna reser sig & tårarna är på väg !
Det är sån känsla över Winnerbäck,
många minnen!


 
Ses i baren !


Kommentarer
Postat av: Anna*

Min fina Maja! <3

2010-07-02 @ 13:47:30
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0