Trött på mig själv !



Helt otroligt att jag alltid lyckas med
det mesta jämt !

Efter att ha skrivit inlägget om att jag är ett
chipsmonster,
kom ångesten krypandes över mig!
´Har jag tränat stenhårt för att bli en slapp
knubbis?´
Nää jag vägrar!!
Så dagen därpå bestämde jag mig för att
sätta i lurarna i öronen,
ta på mig rayban & ut
på en power walk!
´Jag får inte bli tjock
jag får inte bli tjock
jag får inte bli tjock´
Och då sprang benen fortare än någonsinn..
Tills jag stannar av att en kille vinkar &
säger nått,
jag hör inte riktigt men bestämmer mig för att
stanna och lyssna efter vad han har att säga!
´Maja ditt jävla offer
spring´
Två trevliga, roliga & charmiga killar
står utan för affären och säljer mobiler & abbonnemang.
Självklart ska dom babbla så mycket med mig att
jag får för mig att de är mina vänner!
(Jag får till och med deras nummer)
Vi skrattar & pratar mycket.
Och det slutar med att jag går därifrån med nytt
internet & abbonnemang till luren.
Jag väntar nu även på att en ny mobil
och dator ska dyka upp hos mig nästa vecka!!
´Asså skjut mig!´
Mobil kille 1: Vill du ha en rosa mobil ?
Maja: aaaa!
Och så blev det !
När jag kommer hem ska jag berätta för Mike
att jag har fixat en ny mobil,
han frågar självklart vad för mobil.
Jag svarar glatt en ROSA!

Dagen Kommentar;
Katja
: Asså Maja!
Du måste skaffa dig vänner i Karlskoga,
det blir dyrt om du ska prata med försäljare!





Nästa vecka blir lite som julafton för mig.
Jätte spännande att se vad som är i de hårda
paketet..
En xperia mini eller en Vivaz?

Jag är bäst på att vara sämst!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ens bli tjock? du är ju pinne :)

2010-07-19 @ 01:25:13
Postat av: maja

Tack, jag kan leva med att jag är en pinne :)

2010-07-19 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0