Uppdrag: Rädda den lille fule..



Att åka ut med båten när det
stormar är ingen hit !
Kändes som att va med på titanic!
Dom ´små´ vågorna gav mig rejäla duschar ett
antal gånger!
Fy fan .
När vi väl va framme vid badstället ville jag slänga
mig i sanden med knäppta händer
upp mot gud,
men lät bli pga av rädsla att åka dit för
förargelseväckande beteénde!
Bad & vattenkrig blev det..
Dagens goda gärning gjordes på vägen tillbaka hem igen..
Vi hittade en ensam liten ful båt
mitt ute på vattnet!
Självklart tog vi på oss att bogsera hem den igen.

Lilla Jonte sitter i mamma Mias knä:
Maja! Sätt dig ner igen.
Sitt som jag !
Undebara unge..
Han va rädd att jag skulle ramla i!


Här har vi den lille fule ↑





Underbara Söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0