Remember me !



´Vad är det för fel på mig ?´
´Är det undermedvetandet som tar över
eller är jag bara extra känslig ?
Men sista gångerna jag har kollat på
film så har jag gråtit,
som ett litet flickebarn som blivit utan
Lördagsgodis!
I Måndags grät jag till Farsan!!
´Skulle inte det vara en komedi?`´
Och igår grät jag till Remember me!
Börjar bli lite röd & trasig under ögonen,
då gråtkalas är min nya hobby
tydligen !
Ikväll får jag hålla mig till
Socialpsykiatri-boken,
då finns de nog ingen risk att jag bölar iaf.





Filmen är verkligen jätte bra !
Den kan jag rekomendera !


Kommentarer
Postat av: Katja

Den filmen är så bra! :)

2010-07-07 @ 08:50:17
Postat av: maja

Jaaa verkligen !

2010-07-07 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0