Kuken !



Nu känns det som att de
 va evigheter sen jag bloggade igen,
inge bra av mig !
Har saknat att skriva av mig lite
så nu börjar jag igen..
Torsdagen var början på
resan för min del.
Åkte till Västerås för att träffa
Anna, Angelica & Sara
mellan mina 2 jobbpass.
Och vi passade då på att slå ner våra
tjocka stjärtar nere på Löga för att
kolla alla bilar.
Det jag dock hade glömt var alla puckon
som tillkommer också !

Idioten: Håll i er nu,
för nu åker KUKEN fram !!
( Sitter i framsätet,
 och slänger sedan upp
den lilla skinnsaken ut ur rutan
)
 Asså Vilken stjärna!
Så tack vare den äckliga bilden jag fick
upp i mitt huvud 
som sedan brände fast i näthinnan,
kunde jag knappt sova,
livrädd, ensam & chockad
somnar jag trots hans
förargelseväckande beteénde!



Snillena spekulerar;
Sista idioten är inte född ännu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0