Kärlek !

Efter en heldag på stan med
Anna & Tommie så begav jag mig
till skogen !
Med en filt och 2 underbara tjejer plus lite
rosévin så blev dagen komplett!
Skitsnack om just DIG och allt annat omkring oss
blandat med hundpromenad så beger vi oss till
pappas granne för att fortsätta dricka vin
och spela TP!
Oväntat nog så slog vi såklart killarna
och kammade hem segern !
´Vem kunde tro annat ? `
Lulliga på vin & fulla på vin beger jag mig arm i arm
hem till lilla Anna för att dricka kaffe & äta
köttbullemacka mitt i natten!
Jätte nöjd med dagen så kommer jag somna
brevid en av mina kärlekar !

Live this moment because
this moment is your life !
Gooo natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0