Kaos !



När det inte är sol & badväder
eller regn & filmväder
så blir dagen ganska lång om man inte..
startar ett kaos,
som jag gjorde igår !
Bestämde mig för att rensa, sortera & möbler om.
River ut allt ur alla skåp..
Det är just då,
när jag står i mitten av allt skit som känslan
över att inte orka göra klart kom stigande över mig.
´Men va fan gör jag nu då ?´
En kaffe, cigg & några samtal senare
så var jag igång igen.
Uppdrag:
Rensa bagdad lägenheten,
en gång för alla !!
Mycket blev kastat &
mycket åkte ner i förrådet,
så på Söndag ska jag gå loss inne på IKEA !
´Yeeees´
Så håll vagnar och barn ur vägen
för min vagn kommer ha plattan i mattan !


Tant Maja planterade & organiserade ute på balkongen också,
lite rosor & nya stolsdynor..

Nu kan inget stoppa mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0