Hjärtat´s födelsedag !



Världens bästa Angelica fyllde 23 år i
Lördags!
Som tur va så fick jag spendera den dagen med henne!
´Tur för mig´
Vi började med att shoppa på dagen,
massa alkohol och roliga nagellack!
..Ett glas rosé nagellacksmålning & sol,
blev första biten av kvällen,
innan vi begav oss till Tessan för att fortsätta hennes
födelsedag!
Lyssnade på gammal musik & kollade igenom jätte roliga
och gamla kort
sen tidernas begynnelse nångång för 100 år sedan.
Vi skrattade så vi grät åt alla minnen som dök upp!
´Maja, Angelica, Sophie & Tessan!´
Vilket team !!
Konstaterad mellan skratt och gråt att vi faktiskt inte är 15 år
längre utan vi är tanter nu.
Alla med olika liv också.
Efter några för många drinkar & vin bestämde vi oss för att åka
ner till Sjökrogen & härja lite.
´Kändes först konstigt att åka till jobbet & festa
men med trevligt sällskap glömdes de snabbt bort´
Klockan går fort,
för fort!
Och när klockan slår 01.00 springer jag som Cinderella
ut från krogen för att bege mig hemåt.
Världens bästa pojkväns taxi står utanför och väntar på
mig & Angelica !
´Lyllos oss´

Natten avslutas med en miljon kramar
och mjuka pussar !

I´m still in Love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0