Hjälp mig !



´Måste de vara så 800 grader inne
så jag inte kan sova ?´
Om 4 timmar har jag tvättstuga
och mina ögon vägrar blunda.
´What to do ?´
Blir så frustrerad när jag inte kan sova,
de är fan de värsta som finns!
Istället sitter jag och klickar på alla sidor som finns.
Jag har klickat runt så pass mycket
att jag hamnade i shoppingpsykos
för ett tag!
Så nu har jag tydligen beställt massa saker,
tex nytt duschdraperi,
handdukar, gardiner & lampor!
Jag är dock inte säker på att jag vill ha allt..
Kan man skicka ett mail till kundservice och skriva
att jag har allvarliga shoppingproblem och
inte va mig själv när demonerna tog över i hjärnan ?
´Hej!
Maja heter jag och är shoppoholic..´
Inte nog med det,
 utan jag har sprungit
runt i lägenheten och letat efter cigg  100 ggr
för att ha nått annat att fokusera på,
hittade inga & kände mig som en knarkare
när humöret började svika!
Hittar tillslut en cigg men ingen tändare.
´Räkna till tio & ta djupa andetag´
Beslutar mig för att klicka lite mer istället
för att kasta sönder nått i lägenheten..
Och vips..
Så har jag hittat ett nytt duschdraperi!!!
´Återigen är det bevisat att man inte gör nå smarta
drag efter 02.00 på natten´



Lika bra att lägga mig nu..
Lägger mig under Mikes armar så jag inte kommer loss
och gör nå mer osmarta drag !
Goo Natt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0