High chapparall!



Vaknar tröttare än någonsinn
på Fredag morgon
och inser att den dagen kommer
bli den längsta på riktigt länge!
Att vara medveten om att dagen startar i
skolan tidigt och avslutas på natten bakom baren
gjorde så att jag fick känslan av att ha
mer grus i ögonen-känsla!
Men men..
Bita ihop och fånga dagen!
Under ett 15  timmars arbetspass
han jag känna av stress,
skratt & nästan lite gråt !
En miljon människor överallt
som vanligt.
En kväll som bestog av
ett hav av cirkusartister blandat
med huvudpersonerna i high chapparall
resulterade att jag inte kunde göra annat
än att skratta!
Skratta Skratta Skratta,
var de enda jag gjorde när jag jobbade.
Kunde inte ens prata med gästerna,
och lika bra var väl det ?
Avrundar lite försiktigt sedan natten
hos Madde för att vila mina ögon i några sekunder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0