Dagen jag väntat på !



Åhh
att vakna upp på Lördagen i vetskap att jag skulle
få festa hela Lördagen
gjorde mig lycklig!
Äntligen äre min tur att härja lite!
Grillning, Kubbspel, sol & bad
blandat med många skratt & rövarhistorier
var starten hos Angelica!
Sedan blev det häng på Löga för att
spana bilar & folk.
Lite för många öl i benen gjorde så att
vi tillslut även ramlade in på Sjökrogen så småningom!
Där slank de ner en å annan shot också
samtidigt som skrattandet & historierna fortsatte
i högt tempo.
Vi lämnade dimman strax efter 01.00
för att åka ut på landet och sova.









Vaknar med lite huvudvärk på Söndag morgon,
lite dans kvar i kroppen också !
Solning & bad stog på schemat innan vi begev oss
tillbaka till Kga igen !
Lång & rolig helg.
Så nu tackar jag för mig & kastar in handduken !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0