Work 15.00-00.00, sen GÅ hem i SNÖSTORM!


Idag gick det jätte bra,
de va kul faktiskt med några undantag.
Lisa, Gabbie & Linn förgyllde min kväll med allt från skratt, skrik & show.
Nytta med Nöje..


Yrvädret..


Lisa..


L & G..


M..

Men fy fan va trött jag är på snö nu, finns inget i världen som jag hatar så mycket just nu!
Jag vill aldrig mer ha snö, hatar det..
Det är kallt, blött, drygt & åt helvete för mycket.
Är det nya istiden ?
Kan de bli översvämmning när snön smälter?
Om den nu försvinner nångång.
Vem fan har beställt mer snö ?
Jag trodde jag skulle dö när jag fick gå från bussen hem.
Min svarta päls var vit & håret bara droppade när jag kom in,
men den värsta känslan var när jag trodde att jag skulle få amputera fingrarna!!
Tur att jag är så lång så jag inte försvinner i snön ;)
När jag känner att jag verkligen ger upp livet för att de är så kallt,
kommer kommentaren som får mig att skratta högt & länge.
Anna: Jag har ingen känsel i ansiktet, känner inte min näsa.
Katja, rinner de snor ur min näsa ?
katja med immiga glasögon: Men jag ser ju för fan ingenting! Gååå nu!!!
Haha, skrattar fortfarande när jag tänker på stackars Katja som verkligen inte ser nått,
eller hör nått.
Enda som kom ur hennes mun va kuk fitta balle hora helvete..


Snögubbarna som mötte mig efter jobbet..


Nära döden upplevelse på väg hem..


Kommentarer
Postat av: Mike

Fin du e hjärtat! Finaste som finns jhuu! =D

2010-02-21 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0