Vem tog min energi & motivation ?


Nää, nu är de helt svart & tomt i mitt huvud, hmm !
Vart fan är motivationen till allt som ska göras ?
Konstigt de där, tror att hjärnan spelar mig ett spratt,
men inget ska stoppa mig för jag ska börja den här dagen med träning & solning.
punkt.
Sen blir lunchen med TommieT & Gabbie :)
Det ska bli as kul, alla i hela världen kan ju fatta hur de kommer att spåra med oss 3 !
Ska bli kul att få skvallra av sig lite, samt att höra deras äventyr,
 finns alltid nått att säga & nått att lyssna och skratta åt :)
Allt från G´s touretts till T´s sexfantasier,
de är då jag bidrar med mitt hysteriska skratt,
kan inte låta bli :)
Träna stenhårt först!
1 timme kondition & 1 timme styrka.
De måste väl va lagom ?
Kan inte de där riktigt, behöver en coatch tack !
Slita hårt & döda mig själv så väntar världens bästa belöning efter..
Gabbie & Tommie  ♥


Kolla mot Evangelina & önska dig nått   ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0