Västerås C- Stockholm C INSTÄLLT!

Yes, kul att snön tar livet av mig.
Kunde inte ens åka till Stockholm idag med Tommie,
för alla tåg från Västerås va inställda!
Säger ju att den här förbannade snön förstör allt!
Jag hade verkligen sett fram emot att härja i vår huvudstad,
men nehe inte de..
Men vi ville leka iaf med varandra iaf
så istället började vi med en fika på EspressoHouse,
i vanlig ordning blev det en Chailatte,
finns ingen annastans där den är så god !
Jag börjar bli lite irriterad vilket tyder på att min blodsockernivå är låg så vi bestämmer
oss för en lunch på Vivaldi,
jag valde sallad såklart,
med kyckling & fetaost.
Dumt att bryta en tradition..
Jag tröstshoppade en grå t-shirt & ny parfym, eftersom jag inte fick åka iväg på äventyr.
För att sänka ångest tankarna så tänker jag lite oskyldigt att det ändå nästan hade rört sig om samma
pengar som att åka tåg ;)
Men att välja parfym är inte de enklaste,
stackars Tommie följer snällt med & luktar på allt för att hjälpa mig.
Jag ville ha nån mer doft än D&G-Lightblue & DKNY,
så de fick bli en Ralp Lauren.

Tyvärr kunde jag inte riktigt hjälpa T med hans problem,
bara lyssna & ge råd..


Tommie tycker om mig & jag vet att det är sant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0