Världens bästa Spion..

Tanken var att försöka vara en bra flickvän,
genom att handla det M behövde,
och att storstäda & rensa i lådor & skåp.
Jag gillar ordning & reda och vill ha det hos M eftersom jag spenderar
så mycket tid där!
Men bra flickvän gick snart över till monstertjej.
Jag frågade givetvis om lov och det var mer än ok.
Jag börjar i köket för det är mest jobb,
det är då jag hittar..
Gamla "kärleksbrev" & söta kort från hans X,
jätte intressant att läsa faktiskt, samtidigt som, jag känner
hur ilskan kryper sig på mig!
Varför i helvete är dom kvar?
Jag skickar några otrevliga sms till honom,
får inge bra svar,
så jag bestämmer mig för att snoka igenom hans dator,
(vilket jag aldrig gjort förut faktiskt)
och där hittar jag det som verkligen framkallar mina demoner i hjärnan.
Pussbilder & halvnakna bilder,
hmm..
Jag blir galen och är tvungen att skicka över lite roliga bilder till
mina flickor,
men närmare eftertanke så vet jag inte varför jag skulle göra de !
Det blir ju inte bättre av de men jag kunde inte låta bli.
Jag får skylla på att Lucifer tog över min själ.
Jag lägger mig i sängen med 1000 tankar,
de är då nästa brillianta idé dyker upp..
Jag byter bakgrundsbild på datorn,
till en halvnaken X bild,
jag riktigt känner hur varm jag blir av irritation som jag själv framkallar.
Minuterna innan han ska komma hem känns som en evighet,
jag vill bara skrika, gapa & få ut allt,
som jag redan egentligen fått ur mig 3 ggr under kvällen till tjejerna.
När M väl dyker upp så frågar jag lite snällt vad de är frågan om & varför han är så blåst.
Han frågar om mina bilder på datorn & på mobilen,
aha, tankeställare!!
Han får mig snabbt att börja skratta igen & idag känns de bara töntigt att jag alltid
får damp & finnhjärna!
Det var i morse som jag verkligen förstog hur mycket jag tyckte om honom
med tanke på hur jag reagerade och hur söt han va när han badade ♥


Hur ska jag kunna va arg på honom ?


Kommentarer
Postat av: M

Nu e allt iaf rensat på gammalt skit.. :) Skönt de! Tack ska du ha hjärtat för all hjälp! Lite ordning o reda skadar inte! Jätte fint i mitt kök nu ju!! Nice kort på en nyvaken badanka fick du till oxå.. haha ;) Puss på dig underbaring

2010-02-24 @ 15:29:23
Postat av: Anonym

ojj lycka till tjejen! hans ex har inte haft de lätt med tidigare ex

2010-02-27 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0