Valentine choklad..

Promenaden togs förbi sjön,
jätte fint & soligt!
Skulle haft solbrillor för att få den riktiga känslan..
Vi stannade även förbi M´s föräldrar en kortis på en snabbkaffe
för att ladda batterierna och tankaa på med mer energi..
Han även läsa en skvaller tidning lite snabbt,
det stog att Jackie va hemlös,
men skulle lägga pengarna på att festa & att åka till Thailand
istället för att köpa en lägenhet,
smart drag av en smart brud!
Hoppas hon festar slut på alla pengar så hon inte kommer hem,
eller att hon fastnar i tullen,
kanske pga förargelseväckande beteénde?
Efter mitt skvaller läsande fick jag en valentine´s present av M´s mamma..
Choklad :)
Jätte snällt & gulligt av henne att tänka på mig dagen till ära!
Riktigt omtänksamma den där familjen Hedström.
(Maja Vatanen gillar detta)
Kan ju inte ha puss & kramKalas hela dagen,
med risk för trasiga läppar & kramp i armarna ;)
så vi får varva med lite film,
Beck, Snabba cash & sex and the city står som förslag..
Kan va snäll coh skippa sex and the city för att de är hjärta dagen idag,
då ska man vara snäll & rar ;)




Mitt hjärta ;)




Kommentarer
Postat av: K

Låter som en toppen dag! =)

2010-02-14 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0