Kommer olyckor i 3 ?

Ont i min lilla sten eller isbit,
haft många namn på de andra kallar för hjärta..
Men där gör de ont iaf..i hjärtat!
Jag klarar inte av att se eller höra nån jag älskar, ledsen,
de gör ont i mig med då, riktigt ont!
Om jag kunde välja så skulle jag ta all sorg & smärta,
jag skulle ta allt ont & ledsamt!
Att höra starka personer, nere & darriga på rösten,
är ett helvete..
2 starka stöttepelare i mitt liv, svajar nu, vad gör jag?

Den ena pelaren i mitt liv ska skilja sig &
den andra har förlorat sin mamma!
De är nu jag tar på mig min järnmask & agerar lifecoatch,
så gott jag kan.
Det som skrämmer livet ur mig är att olyckor kommer i 3,
vad ska mer hända ?
Jag vägrar låta de hända nå mer så nu trycker jag på pause knappen,
och låter livet stå stilla ett tag,
sen playar jag igen när jag känner mig redo!
Jag har gjort nått som jag hatar när andra gör..
Flyr fältet!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0