Life is Life..

Gårdagen avslutades med G,
skvaller & skratt i massor :)
De är såna stunder som ger energi några dagar framöver.
Vi hann även kolla på 2 filmer,
eller rättare sagt 1,5 innan koman kom smygandes över oss!
Prinsessa hette ena filmen,
as bra film, lite halv sorglig faktiskt
eftersom den va så nära verkligheten vi lever i,
men även där fick vi in lite skratt :)
Dimman kom & tog med sig G till ett viloläge,
och de va då jag kände mig trygg,
och lämnade verkligheten jag med för att joina drömmarna!

Vaknade utvilad kl 11.00 imorse,
visste inte riktigt om de va dag eller natt,
dröm eller verklighet,
men bestämde mig iaf för att gå upp & fånga dagen..
Ångesten över att jag lagt mig på latsidan ang plugget kontrades med en promenad hem & mp3´n
på högsta volym,
för att slippa höra trafiken & allt kackel som omringade mig & min bubbla!

Dagens schema:
Promenad med mormor K
Tvätta (eftersom jag förträngde gårdagens tvättid)
Leka med G
Leka med K
Leka med M
Och de viktigaste:
Glädjas över det man har, och inte sörja det man saknar !



Förbränning AB som gäller :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0