Torsdags mys

Hade 3 av mina favortier hos mig på samma gång :)
Fattades dock ett antal ansikten, ingen nämnd ingen glömd.
Lycka är att ha vänner runt omkring sig.
En sprallig, en fnissig, en blyg & en dampig
är en bra kombo.
Samtalsämnena va sjävlklart sex, fest & roligheter.
De vi kom fram till var att
hata Örebro-supporters,
hata hjärta dagen på Söndag,
och självklart delade mina flickor med sig av sina sexupplevelser,
medans min lilla Mike sitter brevid & bara ler med lite små röda kinder..
Eftersom han är blyg, försynt & tillbakadragen
(som han själv säger de ).
Ska ge honom en belöning sen ;)

Nu är nöjet att kolla på Kniven mot strupen..
Hahahaha,
ska inte säga eller skriva nå dumt,
men hallå???
Västerås måste se bra ut, för dom som inte varit i vår underbara gurkstad ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0