Tatueringar & Hemlisar..

Nu måste jag få tatuera mig..
Men vad ska jag göra, de är frågan ?
Jag vill bygga ut min rygg iaf, och göra en helarm!
Jag älskar tatueringar, de är min svaghet..
Tatto´s på både tjejer & killar gör mig svag,
de kan nog fan va de porrigaste som finns!
Tänkte glassa på stranden i sommar med min nya Ed Hardy bikini & vad passar inte bättre till än
massa tatueringar?
Jo, snygga brillor & en smal kropp såklart..

Kroppen arbetar jag på, stenhårt också,
men just för tillfället verkar de som att min kropp slutat lyssna på komando!
Jag har stannat!!
Vågen visar fortfarande 49 kg, och måttbandet visar 62 cm runt midjan..
De låter kanske lite med de är det inte, för jag är bara 156 cm lång, ja eller kort ;)

Pratade med en bra vän tidigare idag, som alltid ger mig lite extra energi,
och idag även mer tankar kring tatueringar! Nu vill jag verkligen göra mer..
Min kära vän är inte så tuff som h*n ser ut att vara ;)
H*n har valt att vara anonym på min blogg, för att slippa ev sura miner från olika håll,
Personerna som ev kan visa lite sura miner, måste vara osäkra & svaga,
vilket är livsfarligt då jag bara blir säkrare & starkare av det ! :)
Jag står stadigt som ett berg..



Dags att sluta dansa & sjunga framför spegeln till Roxette..
Shotta äppelcidervinäger & Carpe diem..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0