Solen skiner himlen är Blå..

Underbart att slå upp ögonen idag,
för solen skiner & himlen är blå :)
Och jag är utvilad idag eftersom jag praoar som pensionär nu för tiden,
lägger mig tidigt & sover hela nätterna,
inte ens nå spöken besöker mig på nätterna längre,
nu är de bara jag & John Blund!
Jag ska inte klaga eftersom jag nu får många timmars sömn & kanske slipper bli rynkig i förtid pga
sömnbrist!
Rynkorna får solariesolningen stå för!
Fick ingen skattkarta med posten idag heller,
så jag antar att jag får bidra med egen fantasi vart dagen bär av idag..
Promenad står iaf som prio på dagens schema.

Synd att mina Rayban inte kom igår,
utan posten från Tyskland va nå helt annat..
www.orion.com
Får nöja mig med brillorna som kom för nån dag sen :)



Carpe diem mina vänner ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: therese

my room(H)



fiiiin syster!<3

2010-02-07 @ 18:38:55
URL: http://tessvaatanen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0