Sol, Shopping & Promenad..


Jag har solat idag med,
dumma Maja att jag aldrig lär mig!
Nu har jag bränt mig i ansiktet för ovanlighetens skull, fy fan!
Tänk att  man aldrig lär sig.
Men vad gör de om 100 år ?
Promenad i solen står next på schemat :)
Hoppas mina flickor snart blir friska så dom kan joina mig,
men just nu törs jag inte ens komma hem för att alla är sjuka.
Jag vägrar bli sjuk, jag har klarat mig hela vintern,
då man vill ligga inne & vara sjuk & bli uppvaktad,
så då tänker jag  verkligen inte bli sjuk nu när man iaf kan röra sig ute!
Jag ska även hinna shoppa lite!
Tänk va underbart att gå hem i solen med massa kassar med nyinköpta saker,
tråkigt att det inte finns nån hemma idag heller när jag är klar på stan!
Undra vad jag ska hitta på för pyssel idag då?
Hann med en hel del igår;
Leka rörmokare √
Städa, diska & plocka √
Skriva små meddelanden till Mike lite överallt i lägenheten √

 Ny karriär,
kakeldekorations designer..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0