Skogstroll..

Gårdagens sista timmar spenderades hos G,
som för tillfället är sjuk,
så jag började med att städa lite i hennes lägenhet,
så hon iaf slipper tänka på de,
och eftersom jag lider av nån slags städmani så ingår de i mitt dagliga liv .
Vi kollade på film såklart,
den här gången blev de Bröllopsfotografen,
så jävla bra film!
Alla kommentarer fick mig att vrida mig av skratt.

Vaknade imorse hos G,
utvilad och påtankad med massa energi.
Skyndade ner på stan för att hinna med allt som skulle göras innan pappa kom.
Nödvändighetes shopping,
vilket innebär att man bara handlar de som är nödvändigt,
och inge skit.
Pappa kom vid 15.00 för att hämta upp mig & Katja och alla jävla saker
som ska tillbaka till skogen där jag ska bo sommaren ut.
Jag är redan rastlös & uttråkad,
landet är inget för mig.
Nya vinterskidorten här ute i ingenstans,
helt sjukt va snö de va här.
Det kanske är för långt för plogbilen att åka ända ut hit till
jordens ände för att skotta ut oss små skogstroll,
som faktiskt bor här ute!
Så nu ska jag på med pälsmössan & skidorna och bege mig till min lilla mamma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0