Sex and the city :)

Typiskt att jag inte kan sova när jag ska upp tidigt imorgon, trodde mina sömnprroblem skulle försvinna med ålderrn ;) Men ikke ..
Alltid på natten som alla hjärnspöken & konstiga tankar dyker upp, weird.. Jag hinner nog tänka 1 miljon tankar på 1 sekund varje gång jag ska försöka slappna av & sova ! Tips på avslappning ?
Eftersom mina flirtkulor inte vill vara stängda så äre lika bra att vila dom på nått jag älskar (förutom vältränade kroppar), Sex and the city! Deras roliga liv får mig att le och drömma mig bort.. Bra jobb, mycket fester, snygga killar, mycket skor & coctails mitt på dagen, helt okej faktiskt ;) Hoppas att det är så mitt liv ser ut i framtiden med mina brudar.. Men kan inte riktigt se vilken av dom jag skulle vara!? Tål att funderas på, i brist på annat..

Fortsätta mysa i mjukiskläder under täcket.. Fortsätta tänka & fantisera..


Kommentarer
Postat av: therese

fiinaaast syster!!



älskardejmest!(L)

2010-02-06 @ 22:59:54
URL: http://tessvaatanen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0