Princess & Frog

Jätte bra barnfilm & Majafilm ;)
Lagom läskig för att jag ska kunna sova ensam om nätterna, får inte vara läskigare än så..
Det var nästan så gubben med alla skuggor/demoner va lite otäck!
En vanlig ung tjej, arbetandes som servitris, drömmer sig bort & önskar..
Och där på balkongräcket sitter han,
han som ska förändra hennes liv..
Grodan !
Haha, alla gånger att jag skulle kyssa en groda för ett äventyr ;)
Så finns denna groda ?
Nån som sett han ?
Jag har en liten groda som är ganska lik..



Är han min groda tro ?

Det är dagens: Lika som bär iaf :)


Kommentarer
Postat av: Mike

Nog e ja din alltid :D men inte e ja nån groda? tss.. du har ju redan brytit förtrollningen :D Min Sessa!Puss

2010-02-16 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0