Power walk..

Underbart att bli väckt av 2 brudar,
som dessutom har bryggt kaffe & kokat gröt :)
Så började dagen för mig runt 07.00 imorse,
de enda som lät fel i den meningen var väl att klockan va just 07.00!
Med dåligt morgonhumör & håret som ett penntroll,
pallrar jag min feta röv upp ur den varma & sköna sängen för att sätta på mig mitt ansikte,
som jag lagt av mig under babyservetterna kvällen innan.
Hjärnan får sig en chock varje gång jag ser mig själv
utan makeup,
för att spegeln lurar mig att jag åkt tillbaka 10 år i tiden,
men de är bara mitt babyface!
Efter 2 koppar kaffe och lite smink så är jag, Maja 22 igen..
Tar på mig brorsans mjukisar & kastar mig ut i snön för att ta en power walk i 2 timmar..

Man hinner tänka ganska många tankar under en promenad,
bland annat att jag vill simma bland delfiner,
rida på giraffer & träffa Carmen Electra för ett strip-aerobic pass på rikitgt!
Men en sak i taget som mamma alltid säger,
så jag kom & tänka på en reklam jag hört om fallskärmshoppning i
Vintrosa,
inte långt bort & inte allt för dyrt, så de kanske skulle vara nått ?



Nån som vill flyga med mig ?




Kommentarer
Postat av: A*

Haha ja nog såg du ut som ett penntrolln allt :D Men det där dåliga morgonhumöret märktes inte, du klev ju snällt upp efter många tjat :) Och efter lite musik så var du ju på topp!

2010-02-09 @ 12:27:31
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0