Pluggis..

Vad har jag gett mig in på ? That´s the big question..
Idag fick jag 10 poäng för att jag kom på att man inte blir färdig utbildad över en natt!
-Vad ska du bli när du blir stor ?
Normalt folk kanske hade tagit sig en tankeställare och funderat, och förmodligen kommit på att man måste kämpa för de man vill bli. Och antagligen plugga lite också..
Jag vill jobba som Fängelsevakt eller Sjuksyster, men jag vill inte plugga! Räcker de inte med mina 6 månader som jag har pluggat hittills? Jag har ju inte gjort annat än att pluggat, pluggat & pluggat! Vill inge mera nu..
Kan man inte flirta in sig nånstans där man vill jobba, eller låna nån annans identitet? De vore guld ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0