Paket 02.00 på natten :)

Som ni vet, så jobbades de igår kväll !
Jag och G stog i Runda baren,
2 Galningar i samma bar ;)
Jag slutade runt 00.30,
och då kom M för att hämta mig
så vi kunde åka till han!
Världens sötaste har lagt 2 paket i sängen,
dom är jätte fina & han har verkligen slagit in dom själv,
med brist på annat har han använt svart tejp ;)
Hahaha,
 och han är så nöjd över sin inslagning!
Varför jag får paket vet jag inte, jag har väl knappast varit snäll ?
Jag blir som ett barn och sliter upp paketen,
kan inte rå för att de är såå roligt att både slå in & öppna paket :)
Tråkigt att spänningen tar slut på ungefär 25 sekunder bara, eller vad det tar att öppna ett paket..
men jag blir jätte överraskad & glad..
för jag har fått en rosa kamera, (eftersom min blev stulen i Barcelona),
& en jätte söt rosa kamera"strumpa", eller väska :)
Åååh, de va en bra avslutning på Fredagen!
Bästa Mike ;)

Maja: Men varför får jag paket?
Mike: Eftersom du inte tycker om alla hjärtans dag så får du paket idag !
Maja: En kamera, va snällt :)
Mike: Ja så kan ta massa kort & blogga ;)





 


Kommentarer
Postat av: Maddixen

meeeen underbar!!!

2010-02-13 @ 11:58:17
Postat av: K

Det va ju snällt av honom! :)

2010-02-13 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0