När jag va ung ..

Åhh, ikväll har jag, A & K lyssnat på alla musik man kan tänka sig..
Allt från Aqua-Barbiegirl till Ace of Base,
Lite Gyllenetider, Björn Rosenström & Carola hann vi också mima & dansa till :)
Sjukt va minnen de ploppar upp bara genom att musiken strömmar ut ur högtalarna.
Sekunden efter kollade jag på klockan och de va redan natt & dags att nanna kudden,
tiden går för fort ibland!
Så är det med livet också,
 sekunden efter jag kollar kalendern ska jag fylla 23.
Vart tog tiden vägen ?
Ler fortfarande när jag tänker tillbaka på alla hyss & knasigheter jag trots allt hunnit med redan ;)
Kan faktiskt inte komma på nått som jag ångrar att jag gjort,
men kanske lite ångest över saker jag inte gjort,
men ännu är det väl inte försent ?


Lilla A lyssnar & skrattar snällt på Tant-Maja´s
bravader..


K..


Kommentarer
Postat av: M

Ser ut som om ni hade en roolig kväll

2010-02-17 @ 09:21:03
Postat av: A*

Haha vänta bara tills ni får se videon M* ska ladda upp. Oj oj oj, vilka tokerier vi har för oss.

2010-02-17 @ 17:03:25
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0