Mycket som ska göras idag!

Idag är det fullspäckat på schemat.
Dagen började med att jag va tvungen att skotta för att ens kunna stänga & låsa
ytterdörren.
Vår Kära Madde är hemma på visit,
så jag börjar med att plocka ur lite saker ur lägenheten med
henne som jag givetvis glömde när vi flyttade.
Sen blir det lunch & en fika på stan,
här ska de skvallras om allt mellan himmel och jord,
det har jag saknat!
Det ska jobbas på STRIKE Bowling Bar Restaurang
Sportbar Karaoke Barnkalas
Möhippa Svensexa A la carte
Lunch Kickoff mm..
Listan kan bli lång på vad vi gör på STRIKE!
00.30 bär vi oss av till Arlanda Airport för att släppa av min lilla
cirkusapa Gabbie.
Hon ska nämligen till Barcelona IGEN och steka.
Funderar skarpt på att följa med, det vore de ultimata,
Maja & Gabbie i Barcelona igen,
haha vi vet ju alla hur det kan sluta :)

Gårdagen efter tvätt & grejer,
spenderades med Katja & Anna,
Packning, Vaxning & Långa ToDo listor gjordes.
Aldrig mer vaxa under armarna, fy f***n va ont de gjorde,
kom till och med lite blod.
Inte så mycket som Katja dock försökte skrämma upp mig med,
hade hon fått valt så hade jag haft en blodpåse på mig för att inte förlora så mycket blod!

Idag pirrar de i magen lite extra,
jag ska få träffa Mike ♥
Fortfarande jäte kär!
Underbar känsla..

Nått som också är nästan lika underbart är att min nyblivna vän,
vågen,
visade 48 kilo imorse!
Hurra för mig :)


Kommentarer
Postat av: Katja

Haha! Men det va ju flera liter blod! ;D

2010-02-26 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0