Mitt Livs kärlek.. Kvinnan i mitt liv !

Nån som kan gissa vem denna flicka kan vara ?
Jaa, Gabbie såklart :)
Min kärlek, och bästa vän..
Ooj vad vi har busat i våra dagar,
MoaHahaha..
Jag törs faktiskt inte berätta allt vi har gjort,
jag behåller de för mig själv,
minnena som värmer i vintern,
som får mig att le när allt känns hopplöst,
som ger mig mitt livsbränsle :)
Just idag har vi lite olika liv,
Hon är snygg, sexig, singel,
medans jag blivit en pluggis & pensionär!
Men nyckeln till mitt Hjärta kommer hon alltid ha..



Hahaha,
lilla G springer för sitt liv för att få tag på killen som rånade oss när vi kissade i en gränd i Barca!



Hahaha,
när vi är på Camp nou för att kolla på match & vi sjunger:
Ingen kickar fotboll som han.. Zlatan! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0