Min garderob tillhör mig!

Alltid kul att hälsa på familjen Adams, som består av 2 delar..
En del består av Mamma, extra pappa & 2 damp bröder,
så kaffepausen började där med prat & skratt.
Andra delen består av pappa, extra mamma & syster,
så andra kaffepausen tog jag där..
De jag inte hade förväntat mig var att få se mitt rosa flickrum, (som mest används till walk in)
som ett krigsfält, då mina kläder plötsligt hade bytit lite plats,
och inte alls låg fint ihop vikt som jag alltid har de.
De låg lite huller om buller och min klädhäst hade lite ovanligt många tomma galgar!
Det var då jag började min jakt på spårlöst försvunna kläder,
jakten började såklart i tvättstugan & i syrrans rum..
Mycket riktigt så låg de kläder i tvätten som jag inte använt,
och jag hittade även lite i syrran rum!
Mycket konstigt eftersom pappa säger att de inte spökar hemma hos oss fast jag alltid varit övertygad om de,
för inte skulle väl min lilla rara syster ta kläder utan att fråga ?
Mysteriet är av kläderna är löst, fast nästa fas blir att ta hem ett medium som löser spökandet ;)

 

Systra mi..


Kommentarer
Postat av: therese

hallå jag fråga om 1 tröja;)

hahahaha,

och du tog fulaste bilden;oo



älskardej<3

2010-02-06 @ 22:37:33
URL: http://tessvaatanen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig med lillskiten :)

2010-02-08 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0