Min flicka är i Barca!

Gårdagens timmar innan tolvslaget
spenderades med min alldeles egna Lill-Strumpa,
Linn!
Vi lekte receptionister ute i Sportbaren,
jobbet bjöd på skratt & rövar historier.
Dagen tar givetvis inte slut efter STRIKE-passet är över,
utan då ska jag möta upp järngänget,
Katja, Anna & Micke för att sedan hämta lilla G!
Hon ska nämligen på minisemester i Barca.
Så vi skjutsade henne till Arlanda,
höns Maja!
03.30- har vi bara 25 mil tillbaka till Kga,
och ögonen är jätte tunga & svider nå fruktansvärt.
Det är då vi bestämmer oss för att leka bil-leken så
vi håller oss vakna!
Man ska säga ord på sista bokstaven från ordet innan,
och allt från Katja´s mun var enbart;
kuk balle dase anus.
Och översexuella Micke säger Bröst fast det inte ens är på bokstaven B :)
Så underhåller man sig i en bil som ska bege sig genom dimman till
landet ingenstans!
Över tröttheten tar över och vi skrattar högt, länge & hysteriskt
åt absolut ingenting!
Vi kom fram vid 06.00 ungefär,
för att inta koma position!
Imorse kan man verkligen säga att jag & John Blund va 1 .

Party Party idag!!
Update later ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0